Facebook messenger code

Conform de wetgeving bescherming van persoonsgegevens bieden wij jou ons Privacy & Cookie beleid aan. Dit beleid geldt voor alle services die wij als bedrijf verlenen.

Ik accepteer de privacyvoorwaarden
  • info@uenmedia.nl
  • 06 - 24 84 97 55

Facebook Messenger code

Eenvoudiger contact leggen met Facebook MessengerFacebook Messenger Code

Met Messenger-codes is het eenvoudig om via pagina’s gesprekken te beginnen. Je hoeft alleen maar een code te scannen via de Messenger-app om contact met je op te nemen.

Eigen gebruikersnaam

Gebruikers van Facebook messenger krijgen binnenkort de mogelijkheid om een eigen gebruikersnaam in te stellen die los staat van je gebruikersnaam op Facebook (het deel achter facebook.com/). Deze gebruikersnamen zijn straks te bereiken via de simpele URL m.me/[gebruikersnaam]. Maar je kunt straks nog veel eenvoudiger mensen toevoegen. Door simpelweg de code te scannen, kun je beginnen met chatten.

Zelfde manier als Snapchat

Dit gaat op eenzelfde manier als bij Snapchat, waar veelal gebruik wordt gemaakt van de Snapcode. Facebook Messenger gaat een soortgelijke code gebruiken. Deze mogelijkheid om codes te creëren en te scannen is vooral handig voor bedrijven. Zo kunnen bedrijven eenvoudig contact leggen met klanten, door bijvoorbeeld slechts de code te plaatsen op Social Media.

Gesponsorde bedrijvenFacebook Messenger Code

Facebook Messenger lijkt ook meer “sponsoren” te krijgen in de app. Gebruikers krijgen een lijst te zien van gesponsorde bedrijven die als suggesties getoond worden. Het gebruik is helemaal gratis te gebruiken, waardoor Facebook op zoek is gegaan naar een geschikt verdienmodel. Bedrijven kunnen op deze manier betalen om te verschijnen in Facebook Messenger van gebruikers, zodat mensen zo makkelijk contact op kunnen nemen.

Jij wilt toch ook beter opgemerkt worden op Social Media?





Social Media kunnen heel nuttig zijn en toegevoegde waarde creëren voor jouw business case. Maar alleen als ze strategisch worden ingezet. Dit kan als ze onderdeel zijn van jouw communicatiestrategie en opgenomen zijn in jouw mediamix