WhatsApp op het web

Conform de wetgeving bescherming van persoonsgegevens bieden wij jou ons Privacy & Cookie beleid aan. Dit beleid geldt voor alle services die wij als bedrijf verlenen.

Ik accepteer de privacyvoorwaarden
  • info@uenmedia.nl
  • 06 - 24 84 97 55

WhatsAppen via het web…

WhatsApp op het web

WhatsAppen via het web is eindelijk mogelijk

Yes, de speculaties van afgelopen tijd waren juist! WhatsAppen via het web is eindelijk mogelijk. Er is alleen één maar. iOS-gebruikers hebben ‘pech’, want vanwege platformbeperkingen van Apple is het niet mogelijk om voor iOS een web client aan te bieden. Dit zijn ze uiteraard wel van plan, maar een releasedatum kunnen ze niet geven. Daarnaast werkt het alleen in de Google Chrome-browser. Een goede reden om over te stappen dus.

Om als Android-gebruiker in de browser WhatsApp te kunnen gebruiken moet je eerst naar https://web.whatsapp.com in je Chrome-browser gaan. Zorg er vervolgens ook voor dat je de laatste versie van WhatsApp op je phone hebt staan. Dit laatste versie is hier alvast te downloaden. Binnen WhatsApp op je phone ga je naar ‘Menu’ waar je de functie ‘WhatsApp Web’ vindt. Hier klik je op, je scant vervolgens de QR-code en klaar. De verbinding tussen WhatsApp op je phone en WhatsApp Web is tot stand gekomen.

Met WhatsApp Web kun je dus op je computer berichten versturen naar – en ontvangen van je WhatsApp-contacten. Foto’s versturen is ook mogelijk. Het schijnt zelfs met je webcam te werken zodat je ook via de computer een selfie kunt versturen. Audioberichten worden ook ondersteund en dat geldt ook voor emoji’s. Alle berichten die nog op je telefoon in WhatsApp staan worden ook in de webversie van WhatsApp getoond. Zie het vooral als een dienst die handig is als je veel achter de computer werkt en niet steeds op je telefoon wilt kijken. Android-gebruikers, enjoy!

Jij wilt toch ook beter opgemerkt worden op Social Media?





Leave a Reply

Social Media kunnen heel nuttig zijn en toegevoegde waarde creëren voor jouw business case. Maar alleen als ze strategisch worden ingezet. Dit kan als ze onderdeel zijn van jouw communicatiestrategie en opgenomen zijn in jouw mediamix